silent

黑白|健身|吉他|电影
wechat : we_2010 (不加双鱼座)
Halo - Lotte Kestner

音乐随身听:

【治愈女声】Halo - Lotte Kestner

来自美国西雅图的创作女歌手Lotte Kestner翻唱Beyonce的《Halo》。与原作完全不一样的风格,她的声线如水晶般清澈,柔情飘渺,带有些许羞怯、孤独和安静的绝望。

Lotte Kestner平时在自己的卧室或者工作室里随性创作一些歌曲,其作品大多数都是俩层的人声和原音吉他铺垫而成,偶尔也会加入一些键盘或者口琴之类的元素。

《Halo》

Remember those walls I built
还记得我筑起的壁垒
Well, baby they're tumbling down
是的,它们已倒塌
And they didn't even put up a fight
没有一点反抗
They didn't even make a sound
没有一丝声响
I found a way to let you in
我找到了接纳你的路
But I never really had a doubt
但我从没有过疑惑

Standing in the light of your halo
站在你圣光的光芒之中
I got my angel now
我拥有了自己的天使
It's like I've been awakened
就好像我已醒来
Every rule I had you breakin
你打破了我的每个束缚
It's the risk that I'm takin
这是我正经历的冒险
I ain't never gonna shut you out
我永不会拒你与外
Everywhere I'm looking now
眼前看到的每一处
I'm surrounded by your embrace
我被你的拥抱环绕
Baby I can see your halo
宝贝我能看见圣光
You know you're my saving grace
你知道你是我的救赎
You're everything I need and more
你就是我需要的一切,更多
It's written all over your face
这一切映刻在你脸庞
Baby I can see your halo
宝贝我能看见你的圣光
Pray it won't fade away
祈祷它不会褪去

I can see your halo, halo
我能看见你的圣光,圣光
Hit me like a ray of sun
像太阳之光照耀我
Burning through my darkest night
在我最黑暗的夜里燃烧
You're the only one that I want
你是我想要的唯一
And I'm addicted to your light
我如此依赖你的光
I swore I'd never fall again
我发誓再不沉迷
But this don't even feel like falling
但这感觉甚至不像坠落
Gravity can't forget
重力不能忘记
To pull me back to the ground again
将我再次拉回现实
It's like I've been awakened
就好像我已醒来
Every rule I had you breaking
你打破了我的每个束缚
It's a risk that I'm taking
它是我正经历的冒险
I'm never gonna shut you out
我永不会拒你于外
Everywhere I'm looking now
眼前看到的每一处
I'm surrounded by your embrace
我被你的拥抱环绕
Baby I can see your halo
宝贝我能看见你的圣光
You know you're my saving grace
你知道你是我的救赎
You're everything I need and more
你就是我需要的一切,更多
It's written all over your face
这一切映刻在你脸庞
Baby I can feel your halo
宝贝我能感觉你的圣光
Pray it won't fade away
祈祷它不会褪去
Halo halo halo...
圣光、圣光、圣光

评论

热度(83)

  1. 共1人收藏了此音乐
只展示最近三个月数据